.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
5 کشته بر اثر تصادف در جاده آستارا- تالش

سرپرست راهنمايي و رانندگي گيلان گفت: بر اثر وقوع تصادف مرگبار در مسير جاده آستارا به تالش 5 نفر كشته و 6 نفر مجروح شدند.

غلامرضا سيري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت علت اين حادثه را تخلف آشكار يك دستگاه پرايد و سبقت از سمت راست يك دستگاه تريلي در جاده مذكور عنوان كرد.
وي افزود: عصر ديروز يك دستگاه سواري پرايد كه با سه نفر سرنشين از شهرستان كرج عازم آستارا بود اقدام به سبقت از سمت راست يك دستگاه تريلي 18 چرخ كرد و اين امر يبب شد تا تريلي به سمت چپ جاده منحرف شود.
سرپرست راهنمايي و رانندگي گيلان ادامه داد: بر اثر اين حادثه كاميون كشنده تريلي كه تعادل آن از دست راننده خارج شده بود با برخورد شديد با يك دستگاه سواري پژو، دو نفر عابر پياده، يك دستگاه تراكتور و پنج دستگاه موتورسيكلت متوقف شد.
وي گفت: بر اثر اين حادثه شديد يك نفر عابر پياده، دو سرنشين سواري پژو و يك سرنشين پرايد كشته شده و شش نفر نيز مجروح شدند.
سرپرست راهنمايي و رانندگي گيلان مشكلات عديده جاده‌هاي استان و رفتارهاي مرگبار و تخلفات خطر آفرين رانندگان را علت اصلي تصادف دلخراش روز گذشته عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: رانندگان وسيله نقليه نبايد با ارتكاب تخلفات حادثه ساز و مرگبار خود و ديگران را به كام مرگ بفرستند.
سيري همچنين با اشاره به ميزان تخلفات رانندگي تصريح كرد: روز گذشته با 3 هزار و 462 راننده متخلف برخورد قانوني صورت گرفت كه مبلغ 500 ميليون و 610 هزار ريال جريمه شدند.
سرپرست راهنمايي و رانندگي گيلان عدم استفاده يك هزار و 328 نفر از كمر بند ايمني و 993 مورد سرعت غيرمجاز را در صدر تخلفات رانندگي روز جمعه در جاده‌هاي شهري و برون شهري گيلان اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.